Saturday, December 27, 2014

NASHVILLE TRAVEL DIARY: Architecture

Whenever I travel, I always pay attention to houses people live in. I find it interesting to see how architecture patterns change from state to state. You can only imagine how excited I was when we decided to head down South. I knew we were going to find some treasure houses. Today I will share just a few of them. Unfortunately, it is hard to take a good photo when you're in the car, but I tried to capture whatever was interesting or just different the best I could. Here it goes:
_____________________________________________________________________________________________________________________________________

Gdy podróżuję, zawsze staram się przykuwać uwagę to domów i mieszkań, ponieważ architektura w Ameryce ma to do siebie, że zmienia się drastycznie i niespodziewanie od stanu do stanu. Ba, od sąsiędztwa do sąsiędztwa rownież. Możecie sobie tylko wyobrazić jak nie mogłam doczekać się co odkryję na Południu Stanów. Mam dzisiaj dla Was kilka zdjęć tego co napotkałam na swojej drodze w Tennessee. Z góry przepraszam za jakość zdjęć, gdyż niektóre były robione z samochodu, a ponieważ nie mogłam oprzeć się okazji udokumentowania tego co widziałam, efekty bywają różne.

This is probably a classic picture representing what I thought I will find in Tennessee. It was actually a part of the house my friend Stephen lived in. How wonderful it could have been if only we got to spend some time over there talking about life on a summer night.
_________

Klasyczne zdjęcie reprezentujące to czego spodziewałam się znalezć w Tennessee. Co więcej, był to akurat dom, w którym mieszkał mój znajomy Stephen, więc niedaleko musiałam szukać :) Jak wspaniale byłoby, gdybyśmy tylko mieli chwilę na spędzenie czasu na tej werandzie w letni wieczór. Na pewno niejedna wartościowa rozmowa o życiu by się tam nawiaząła.  


What I found new and different were curtains on the porch. I thought it's both lovely and weird, but most definitely they add a character to the whole building. Welcome to Tennessee!
_________

To czego zdecydowanie nie spodziewałam się znalezć to firanki na werandzie. W sumie to i urocze i dziwne, ale z pewnoscią dodaje charakteru budynkowi. Witamy w Tennessee!

Chimney build in the front of the house. / Kominy wbudowane w przedzie domów.
Cute little houses. / Małe urocze domki.
 Some proud Texan representing the state in Tennessee. / Teksańczyk reprezentujący swój stan w Tennessee.

I hope you're having a great weekend so far!
Mam nadzieję, że wszyscy spędzają weekend w świetnych humorach!



0 comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...